خطر برق گرفتگی در اتوبوس بازیگران زن!!

افسانه پاکرو، بازیگر جوان سینما و تلویزیون، متولد اهواز و بزرگ شده در تهران است. او بازیگری را در ‌بازی در فیلم محکوم به بهشت و همزمان سریال رسم عاشقی در سال 84 آغاز کرده است. او در فیلم زندگی شیرین نیز بازی کرده است.او گرچه مدت کمی است بازیگری را شروع کرده،
اما در این مدت هم بی‌حادثه نبوده است. پاکرو صحنه‌های پایانی یک فیلم را توضیح می‌دهد که در یک اتوبوس گرفته می‌شد: «ما توی جاده لواسان سوار بر اتوبوس می‌رفتیم و فقط بازیگران خانم سوار اتوبوس بودند. می‌خواستند چند صحنه گذری را بگیرند. در یکی از توقف‌های اتوبوس، سقف اتوبوس به سیم‌های برق جاده گیر کرد، کابل برق کنده شد و روی سقف اتوبوس افتاد».
پاکرو ادامه ماجرا را این گونه توضیح می‌دهد:‌ «سیم پاره شده روی اتوبوس می‌افتاد و صدای وحشتناکی می‌داد. جرقه هم می‌زد. من وحشت کرده بودم و فریاد می‌زدم ماشین را نگه دارید می‌خواهم پیاده شوم، اما بقیه عوامل می‌گفتند نه مشکلی نیست. نگران نباشید، اما من گفتم نمی‌توانم این طوری ادامه دهم. خیلی خطرناک است. من پیاده شدم و بقیه بازیگران هم پیاده شدند. کابل وسط خیابان افتاده بود و ما پیاده راه می‌رفتیم. تا این‌که اتوبوس به سختی دور زد و ما را دوباره سوار کرد».
این بازیگر به شوخی می‌گوید: «چون صحنه‌های آخر بود انگار برای عوامل فیلم مهم نبود که چه اتفاقی می‌افتد. می‌خواستند فیلم را تمام کنند. حالا اگر کسی را هم برق می‌گرفت اشکالی نداشت».
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد